Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 13 maj 2010

Bilder från dagen





Började dagen med att jag, Filippa å min kära mamma åkte in till stan.  Skulle köpa gotta å kika lite på Jysk lagerrensning. 
Fanns hur mkt skit som helst men jag fick i allafall tag i två badlakan för 25spänn styck.  En fin elefant (jag älskar elefanter som ni kanske vet).  Även att det blev en hel del godis inne på dollar. 
Hem sen och nu har Nathalie och Cerine åkte med mormor hem och jag å lovely  har dammsugit och dammat lite.  Sitter och tar det lungt just nu men vi funderar på att antingen baka lite bullar eller ta en promenad.  Ser ju ut att bli regn så vi får väl se vad vi hittar på.




Våran lilla gooo gumma. 






Allt från mig för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar