Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 14 maj 2010

Redo för dagen

Nu har även jag vaknat.  Min darling vaknade tidigare än mig idag så när han väckte mig vid tio så hade han redan badat Vincent och stortjejerna var även dom nybadade. 
Åh min man är verkligen den bästa av dom bästa.  Ingen annan kan någonsin komma å ta hans plats.

Spöregn är hur det ser ut ute men men det kanske blir bättre snart.
Planerna för idag är:  Fotbollsmål, elda bort lite kartonger, promenad, mys med barnen.  
Ville ju att Tony, Sandra med barn skulle komma idag men pga. vädret så avstår dom nog men hoppas dom kommer så barnen får leka lite. 
Nä nu ska jag kika efter tapeter till Vardagsrummet som jag men inte Jonas vill tapetsera om.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar