Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 30 maj 2010


Ja nu var det ett tag sedan igen men det beror mestadels på att vi haft fullt upp och att jag inte haft min vanliga ork eftersom jag är vrål förkyld.

Helgen har varit superbra.
Ifredas var ju min darling hemma och jag var in till stan och hämtade paket, handlade mat osv.
Ute på gården och myste med barnen. 

Igår var det lördag och Cerine sov över hos Klara och Filippa hos sin farmor.  Nathalie och vincent var hemma med oss.  På dan hade Cerine en kompis här och Nathalie var hos Wilma.
Även att jag var in till stan och sprang runt i affärer med Nettan som har varit uppe i helgen och som väntade på bussen hem till Stora Staden igen.
Hittade tre klänningar och ett par capribrallor till Filippa. Nathalie och Cerine fick två klänningar var och ett linne. Vincent fick en massa t-shirts, två par shorts och en keps. 
Själv köpte jag ett linne på Gina. 
Jonas kommer att få massa kläder i ett paket som kommer om fyra veckor. 

Idag vaknade jag av att Nathalie, Vincent och Jonas kom in med paket och grejjer å väckte mig. Underbara Ni, Älskar er så otroligt mkt.  Fick nattlinne, Trosor, en ny bok och lite saker. 
Åkte in till stan efter frukosten.............skulle hjälpa syrran handla till jobbet.  Mkt blir det när man handlar till jobbet juh och bärhjälp är bra om man har. 

 Imorgon är det måndag igen och Cerine har bara fyra dagar innan examen. Hon längtar såååå mkt.
Nathalie stackar´n får gå en vecka mer hon men sen så har även hon sommarlov.
Dagen imorgon börjar med två möten inne i stan, klockan NIO är det första mötet så det gäller att vara morgonpigg i morgon.
Cerine får vara på Fritids under tiden och Nathalie går ju i skolan men Filippa har vi ingen anning om än vart hon ska vara men ska höra med dagiset om hon kan vara där. 
Ute i sista sekund som alltid.  Jaja så kan det vara när man har huvé fullt med en massa andra saker som måse kommas ihåg.

Snart är våran pool full, har tagit ngn dag att fyllt den eftersom det tar slut på vatten i brunnen hela tiden så man måste vänta en stund och försöka igen. 
Har sagt till barnen att dom inte får vara i poolen och gräva än men dom gör ju inte direkt vad man säger så idag hade Nathalie sönder sitt nya linne som hon fick igår.  Fullt med vita fläckar från kloret.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen. 







With Love  : My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar