Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 maj 2010

Sjuka igen

Onsdag redan och dagen har försvunnit lika fort som den igår och i förrgår och .................
Idag har jag inte gjort ett skit..............INGENTING.
Har såååå jävla ont i halsen och känner mig allmänt sjuk.  Ont i halsen, näsan rinner, Kvav i luftrören ja inge bra just nu med andra ord.
Cerine var hemma från skolan igår hon med men dock pga andra orsaker.

Nathalie och Cerine är på fotball och och Filippa kollar på mio min mio.  Vincent ligger brevid mig och snackar hejvilt.

Även att Jens å Hanna kom förbi med projektorn m.m  Synd bara att det alltid ska vara ngt när dom kommer förbi. Ja nån gång ska väl ävem cerine bli återställd.  Men om du Hanna eller ngn som pratar med henne läser detta så säg att hon gärna får komma förbi  när det är barn och karl fritt så kan vi ta en fika i lugn å ro (tis, ons, torsdagar 9-14).  Har ju så mkt att stå i och fixa med när alla är hemma så man hinner inte med att sätta sig ner då!!! 

Imorgon har jag sååå otroligt mkt att göra så jag vet inte hur jag ska varken hinna eller orka.  Får väl se vad halsen vill i morgon.

Nu ska jag fortsätta kurera min hals med halstabletter. 




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar