Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 18 maj 2010

Bilder på rummen


Här var det lite bilder från helgen och möbleringen i Cerines rum.  Fan vad jobbigt det var att bubba allt upp å ner för trappen.  Helst Gymmet som vägde bly.  Men man har väl power.............eller oxå inte!!!



Ja och här har vi lilla Vincents rum och en bild på skrivbordshörnan.
Jag tycker det blev rät okej till slut.  Vad tycker du???

Nåja vad har jag haft för mig idag då???
Jo jag började som vanligt med att skicka iväg barnen på skolan och tog en prommis med Fillan på dagis.
Hem sen för att skynda ivgä till Sundsvall för ett snabbt besök på Jula.
Hem sen för att mötas av tre underbara tjejer som längtat efter mamma och en man som kom å omfamnade mig..................sooo happy!!!
Packade lite kläder som min darling la på lådan.
Käkade och sen så la jag mig en stund för mitt huve´ bankade å vägrade sluta, vaknade ën timme senare av att huvevärken var borta..........super!!!
Nu ikväll är det naturligtvis Hockey som har stått på vårt schema. Sverige vann med 5-0.

Annars är det inget speciellt som hänt under dagen.
Jag fick ett oväntat samtal av en människa som jag håller väldigt varmt om hjärtat.  Hoppas det blir fler gånger och lite oftare än en gång per år.  I Like That!!!!

Imorgon är det onsdag och jag har inga planer alls för dagen.  Eftersom min kära man jobbar så kommer dagen mestadels bestå av en massa mys med min älskade son.

Har även kommit på att jag vill ha ett nytt vardagsrumsbord och lite andra prylar till v-rummet.  Får nog vänta en stund med det.  Filippa målar ju typ överallt bara hon får tag i en penna så det känns lite onödigt att köpa ett bord just nu för att om ett tag köpa ett nytt igen.
Även att vårat sovrum blev väldans tomt efter att Vincents alla saker försvann därifrån.  Har ju ett skåp jag vill ha där ................(haha) så vi får väl se när det ges tillfälle att göra det till mitt.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen med mina boys.






With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar