Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 maj 2010

Long time

Long time ago.....
Ja jag har haft fullt upp och har inte hunnit med som jag kanske skulle ha velat.
Igår var det tisdag och darlingens först dag på jobbet för veckan. Själv skickade jag iväg Cerine på skolan och tog sen en snabb prommis med Filippa på dagis.  Sen åkte jag å Nathalie in till stan där vi hade ett möte som gick väldigt bra och som jag är väldigt tacksam för att vi haft och att det dragit igång igen nurå.
Blev en lunch på Mc donal´ds med lovely och Nathlaie.
Åkte hem och hämtade Filippa och Cerine. 
Sen var vi typ bara hemma och inte gjorde så mkt alls.  Fast då hade jag mkt att göra men vet idag inte riktigt vad det var jag var så upptagen med...........................hmmm ja nånting var det iallafall.

Idag är det onsdag och lovely har arbetat och jag, filippa å vincent har varit hemma idag.  Filippa sa att hon hade ont i örat och inte ville gå på dagis i morse men precis när jag ringt dagis och meddelat att hon blir hemma så ångrade hon sig (inte alls ovanligt).
Vi har tagit en liten lite promenad på affären och där ville lillflisan köpa bullar så det vart bullar med hem i påsen. Ska fika nu när även stortjejerna har kommit hem från plugget.

Isönda´s hade min goooa Nathalie fotbollsmatch (vänskapsmatch) mot Forsa och vi vann ju så klart.  Duktiga lirare i N.I.K en vettu.  Nathlaie gjorde ett mål som hon var stolt över sen.  Åhh min stora älskade Nathalie.  Hon var/är så duktig.
Cerines fotboll drar väl igång snart den med hoppas både Cerine och jag.  Längtar ju å framför allt så längtas Cerine.
Nä nu ska jag vara med min älskade barn

Posted And Made By: Annso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar