Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 11 maj 2010

Bilder

Ja nu vardet nån dag sedan igen.
Helgen var super. Mycket tid ute tillbringades och naturligtvis den mesta tiden hela familjen tillsamans.
Som det ska vara enligt mig.

Vi!!!!!

 


Ja lite bilder från vår helg.


Väskan jag köpte igår inne på Lindex.  Har kollat på den länge nu och när det inte var så många kvar så var jag ju tvungen att slå till.
Igår var vi in alla utom Nathalie som var på skolan.
Vincent skulle vaccinera sig, det gick kanon fast jag hatar ju sprutor och tycker det är otäckt men för honom gick det rätt bra.  Han grät en liten liten stund sen var det bra.
Han vägde femtusen niohundra nånting och var 62.5 cm lång.

Idag var jag å Vincent in till stan, började med ett efterlängtat och besök på jobbet.  Allt var som vanligt där och jag fick faktiskt lust att jobba.
Drog ner på stan för att shoppa ett par haremsbrallor (vita), några ringar, hårspännen och ett linne.  Fin fint.
Imorgon funderar jag på att åka in igen för jag såg ett par tights idag som jag vill ha men men vi får väl se hur jag gör, man kan ju inte få ALLT som man vill ha heller.
Sen åkte vi hem och hämtade barnen. 
Min kära far var här idag men en fin micro till oss som vi fick av honom.  Snäll han är min papps.
Tack Pappa!!!  Så nu har vi micro igen..................yippiiie!!!

Nu har vi lagt barnen precis och innan det var vi ute på en promenad,  tänkte ta en kort en men det blev 1½ timme ute nästan.  Skönt och såååå bra för mig just nu.
Har börjat fått skavsår av mina träningsskor så jag vet inte vad jag ska göra, älskar dom men kan ju inte ha dom om jag får skavsår varje gång jag varit ute.  Fixa det på nå sätt.

Nu drar Ceirnes träning igång igen.  Fotboll och åter igen fotboll för hela slanten.
That´s my girl´s!!!

Nä nu ska jag vara lite social med min man som sitter med mig i soffan å kollar Hockeyn.  Sverige leder med 1-0 mot Frankrike.  Ska vi väl vinna ändå va!!!


Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar