Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 maj 2010

Dagen i Ord

Så nu var allt (och lite till) gjort och jag är helt slut.  Det har ju varit så kvaft idag.  Behövs verkligen ett ordentligt Åsk väder.
Har planterat blommor ute, både som vi har på balkongen och som vi har ute på gräsmattan och vid dörren och även lite vid terassen.  Blev finfint.
Handlade på Maxi.  Blev lite mer än vad som var tänkt.  Fick med mig en bänk till barnen som ska vara ute på gräset, en massa nya ute leksaker.  Barnen blev superglada.  Även att vi fick åtta solcellslampor med oss hem..............nice nice.  Fyra står brevid poolen och fyra i rabbaten nere.  Super mys i sommarnatten.
Har varit på utvecklingssamtal med Nathalie.  Hon var duktig och hade gjort allt som man ska ha gjort.  Mammas stora tjej.
Vi hade ju så mkt att göra så idag fick det bli Pizza till middag.  Inte så gott men men det gick ner det med.
Dammsugat inne och dammat har jag oxå gjort.  Jonas har lackat bänken jag köpte idag och barnen har varit ute.
Just nu så ligger barnen i sina sängar.  Nathalie ska sova eftersom det är skola i morgon, Cerine kollar på film och Filippa  sover sen nån timme tillbaks.  Tror det är lite ovant för henne att vara ute så mkt som man är på sommaren så hon blir lätt trött.
Jonas är ute och klipper gräset. Vincent sover och jag ska hoppa in i duschen snart.
Imorgon är det in på bolaget som gäller.  Mannen min vill ha några öl och jag köper väl några cider jag med, Mina cider hinner ju bli gammla innan jag har fått i mig dom.

Nä nu ska jag njuta av lugnet. 



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar