Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 maj 2010

Bilder och uppdatering


Helgen har varit bra, vi har haft en massa saker för oss och därför denna dåliga uppdatering.
Sista april var vi med Sandra, Tony, Ebba, Hampus och Alvin på majkasa och kikade lite. Att det varje år ska vara lika kallt.........................slår aldrig fel ju.
Min outfit
Kusinerna Alvin och Vincent. Dom är ju sååå söta.
Hålla handen
Vincent säger "tjena alla bloggläsare"



Igår var det lördag och det var ruggigt väder ute så vi var mest inne. Vi tog tag i tapetseringen.
Jonas gruvade sig ordentligt men men fint vart det!!!
Så duktig min älskade!!!!

Innan vi började
Innan
Innan

Efter några timmars tapetsering och slit så ser köket ut så här.....
Så fint med brunt. Har velat haft det så länge, sa det redan när vi flyttade hit för tre fyra år sedan men nu så tog jag tag i saken å köpte tapeter.
Ska sätta upp en stor griffeltavla på väggen brevid hyllan men den kommer upp på måndag.
Stiligt vettu...............
Ja jag gillade resultatet, gjorde du???
Att jag är vaken den här tiden på dygnet är väl en historia för sig (klockan är bara 06.01 och jag har redan varit vaken i en timme).
Det var så enkelt att Filippa inte ville somna om när hon kom in till oss så jag klev upp med henne (annars brukar man kunna få städa HUR mkt som helst, mkt bus i huvé på na´. )
Ska ta å lägga mig på soffan med lillgumman nu tänkte jag, Alla andra sover än så länge så jag måste passa på att njuta av tysnaden oxå. Inte alltid så här tyst i det här huset inte.
Idag är planen att Storstäda, tänkte ta tag i det så fort som möjligt för det ser ut att bli superbra väder idag och då vill man inte vara inne å städa juh.
Sen tänkte vi grilla och vara ute så mkt som möjligt.
Även att jag har vräkt i mig godis hela helgen så nu är det dags för en diet igen. Måste ta bli av med lite fläsk innan det är dags för stranden i sommar. Har dock inte så höga (smala)mål som tidigare.
Allt från mig för stunden.
Love...........












































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar