Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 27 maj 2010

Sjuk igen då

Sjuk igen är jag................Fy vad less jag är på att detta aldrig tar slut.
Idag har jag legat hela dagen i soffan.  Mamma kom hit ett tag och va med barnen.  Jag orkade helt enkelt inte.  Älsklingen var på jobbet och jag ville inte att han skulle missa en dag när dom har mkt att göra.
Känner mig lite bättre nu och hoppas verkligen jag kan stå på benen i morgon så jag får lite saker uträttade.
Har inte så mkt att berätta med tanke på att inget har hänt.
Betalt en massa räkningar men det är ju inte så intresant att veta kanske.
Nathalie har varit på teknik träning med fotbollen idag, hon tycker verkligen om att spela fotboll.  Snart börjar även fotbolls skolan som dom ska gå även detta år.  Bra att dom har intressen och att det är sportsliga sådana är ju inte alls fel.

Nu sover mina små söta barn.  Jonas sitter vid sin dator och jag vid min. 
Funderar på att kanske pallra mig in till stan i morgon för att få lite handlat på Maxi och hämta lite saker på Albins som barnen lagt undan.

Fick ett samtal idag av Nettan och hon berättade att hon och Nimili ev. kommer upp efter examen nångång. .............tror ni barnen blev glada eller???  Hoppas hoppas hoppas det blir så ..................
Även att hon är här uppe just nu och besöker sin käre far.  Jag skulle oxå vilja träffa han/dom men läre vänta tills jag är frisk igen........................

Nu ska jag kika vidare..........

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar