Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 maj 2010

Dagens "att göra"

Igår var Cerine hos en kompis och Nathalie på fotboll så vi passade på att vara ute och fixa lite med poolen och självklart så hoppade jag å Fillan studsmatta.................(gud vad jobbigt det är efter ett tag)
Tony, Sandra, Ebba och Alvin kom över en stund. 
Kikade på Anna Anka söker Assistent för sista gången.........snyft.  Hon är ju såååå härlig men inte skulle ju jag vilja jobba för henne inte............snacka om slitgöra. 
Nu har ju både Hoolywood Fruar och Anna anka söker assistent slutat MEN dock så börjar Kniven mot strupen igen,  Idag Torsdag.   Lite tröst i all sorg (efter fruarna)..............näerå så illa är det inte.

Klockan har passerat halv sju och jag har varit vaken sen halv sex.  En bra natt...........sov hela natten utan att vakna en endaste gång.  Drömde om att jag var på en båt kommer jag ihåg. .................nice nice!!!
Så vad har jag uträttat redan.........................pratat med baby i telefon, klätt på Vincent, skrivit matlista och nota..................ja det var väl typ allt jag har hunnit med.
Ska snart få upp barnen som ska iväg oxå. 

På dagens ATT-GÖRA-LISTA
  • Damma
  • Dammsuga
  • Vattna blommor
  • Hänga tvätt & Tvätta
  • Handla på Maxi
  • Bolaget
  • Köpa och planera Blommor i blomlådorna och på ballen
  • Göra Kladdsallad (middag idag)
  • Måla barnens bänk (som ska köpas idag)
  • Ev. hinna med att köpa examenskläder till Nathalie.

Så då vet ni vad jag har för mig när jag inte sitter och uppdaterar er.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar