Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 22 september 2011

Nu fungerar maskineriet igen.

Åh känns som om det var fruktat länge sedan ja var så här trött.
Idag har jag haft nathalie, vincent och filippa hemma då nathalie vägrade gå på skolan med såren i ansiktet hon fick igår.

Dagen har varit lugn, kanske för lugnt så det kan ju kanske vara därför jag är så trött idag.
Har dammat lite dammsugit å skurat överallt.
Lunchtid begav vi oss in till stan för en storhandling, nathalie var hemma själv hon min stora tjej.
När vi kom hem så började uppackningen och den är helt klart värst med hela proceduren.
Jag plockadee in å vincent plockade ut igen. Tog väl en sisådär en timme minst.
Mitt uppe i allt så kom våran nya tvättmaskin så då var jag tvungen att ringa hem J så han kunde hjälpa till å bära in den.
Nu äntligen har vi en maskin som fungerar.  Gissa om jag har lagt in tvätt?

Har typ hela badrummet igen fullt med tvätt överallt. Badkaret är fullt och golvet är fullt så nu vet ju jag vad jag har att göra i några dagar.
Men underbart å känns nytvättade kläder dofta gott. . . . . . .

Nu sitter resten av ligan å käkar tunnbrödrulle men då jag mår illa idag igen så står jag över. Åt en pastasallad för inte alltför länge sedan så. . . .
Imorgon blir det till att lämna små kidsen på dagis, cerine på skolan och sen iväg in till stan.
Även att jag borde ringa en massa jäkla samtal som jag alltid glömmer bort varje dag.

Näe nu ska jag plocka bort lite disk!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar