Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 25 september 2011

Vill gå NU idag

Idag hade jag tänkt åka till Ljusdal å gå på Rosenhills.  Stefan, VBK, Klint Olle mfl. spelar. Hade verkligen sett fram emot det men shit happends.
Jag har råkat tappat bort internet dosan så jag får inte tag i mina pengar.  Har ju lagt över pengarna på mitt internet konto som är som ett sparkonto.  Dumt Dumt Dumt kan jag tycka nu då men inte när jag gjorde det å jag fortf. hade en fucking jävla internet dosa tillgänglig.
Jag hade visserligen 300 i väskan men precis så mkt ska Filippa och cerine betala idag för sin Dans och sin judodräkt. Blir man nå less lr???

Åh jag vill jag vill jag vill gå men men kommer väl fler gånger.  Ack va är väl en bal på slottet???
Men till er som fortfarande har möjlighet att gå så är det idag klockan 15.00 i ljusdal på rosenhills i glashuset.
Clownen Manne är där för barnen å massor av andra fina uppträdanden.  GÅ för de hade jag gjort!!!
150kr för vuxen,  barn under 12 (tror jag det är) går in gratis och ungdommar betalar 75kr.

Har försökt trösta mig själv genom att göra en banankaka som jag ska bjuda mina älskade barn på sen.
Har dammsugit och plockat lite men nu har jag slut på krafter. Ska bara tvätta lite å kanske ta en tur ut i skogen för att få lite lugn å ro i själen......................haha!!!!


Nåja sitt inte här å läs utan bege er till Ljusdal!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar