Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 september 2011

Ja men long time no see så nu äre väl kanske dags att skriva några rader även här.

Jaha ja vad har vi gjort den senaste veckan då?
Vincent har fortsatt gått på dagis och det går verkligen superbra............värre med mig.  Fröknarna tycker att det är jag som behöver inskolas å inte han.  Tycker det är så jobbigt att lämna honom och framföt allt när han gråter. Det är ju inte så konstigt tycker jag men men det är väl bara att vänja sig.

Filippa har ju oxå varit på dagis men hon är ju van redan så för henne är det inga problem.  Hon är sig likt å springer å gömer sig å rymmer tittsom tätt.

Nathalie tycker skolan suger men vi försöker göra det bästa av det.  Dom har börjat med syslöjd så lite variation har hon ju fått.  Men tror hon ser mer framemot träslöjden.
Hon börjar bli lite snorig hon med så vi får väl se hur det utvecklar sig.

Cerine har skaffat kille. Dom är så gulliga, ringer, umgås, pussas å leker.  Cerine har även fått medecin ÄNTLIGEN.  Dock fick hon inte concerta utan hon har fått ritalin att börja med så får vi se hur det går.  Jag vill ju helst att hon ska ha concerta men men funkar ritalin för henne så är det givetvis det hon ska ha.
Har inte sett så mkt förändringar än men vi hoppas det kommer.

Barn å familj har inte hört av sig igen men snart så ringer dom nog och berättar att dom har en familj till barnen. Ja det är mkt på G och mkt nya saker just nu. Allt går äntligen åt rätt håll. 
Snart kanske man är människa igen.
Jag väntar på provsvaren än men dom läre ju komma till nästa vecka så jag hoppas dom kan förklara mitt måeende och framför allt värken. 

Iförrgår träffade jag på kvinnan från busshållplatsen som jag ringde ambulans till.........remeber??
Iaf så blev jag såååå himlaglad över att se att hon lever å mår så bra som hon såg ut att göra. Vi pratade å det visade sig att hon är specialpedagog på skolan som mina barn går på.  Samanträffande lr???
Fick hennes nummer åså. 
Riktigt kul !!!!

Ja vad har mer hänt då???
Inget speciellt vad jag kommer på nu.
Vi har städat gården och stängt poolen för denna gång. Usch hösten är verkligen här.
Jag satt framför tvshop i några minuter under en reklam paus å under dom där minuterna så hann jag beställa en träningsmaskin å lite annat för några tusen.  Fuck me!!!!  Att jag inte kan låta bli................fy mig!!!!

Ihelgen är det marknad här i stan. Barnen är såklart taggade till max.  ska försöka att bara gå en dag i år (vilket jag försöker med varje år men liktförbannat så åker vi in alla dagar)
Jag ska köpa strumpor till alla i familjen men det är väl det enda som jag vet att jag ska köpa oxå.  Man brukar ju ändå komma hem med alltför mkt saker även fast man åker dit med en sak på inköpslistan så det återstårväl att se.


Längtar till sthlm nu igen.  Rätt skönt här hemma oxå för här finns lugnet som man ibland behöver men nu har jag fått den dos av lugn jag behöver så nu är jag redo att bege mig ner igen. 
Har några resor ner inbokade sen så brukar det ju bli nån extra så vi får väl se när nästa bli av.  





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar