Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 15 september 2011

JOEL KINNAMAN

Två regniga dagar sedan sist men men kan ju inte hinna med allt lr?

Igår vart det träning två timmar igen, Zumba and I love it!!!
Även att vi hade älskade zimone här efter fritids.
Plockade tvätt och kikade lite på tv:n när barnen lagt sig.

Idag hade jag möte å innan hann jag med lite shopping. Blev en super snygg kofta, en tunika, ett linne, två stickade kjolar och stövlar till Filippa.
Hem sen för att hinna träna två timmar å det hann jag med nöd å näppe!
Hämta kidsen på dagis och sen hem för att käka.

Helgen är nära nu och då blir det ev bio, vill se jägarna 2.   Mys i soffan, träning och god mat står oxå på önskelistan inför helgen.
Helgen efter det är det dags för en date med Stefan mfl. igen.  Åh ska bli nice!!!

Nu har jag precis pyntat lite räkningar å nu ska jag gå å ta en varm dusch för andra gången idag.  Fuck det är höst!!!
Sängen sen å kolla på min kära vän Joel Kinnaman in action.   Nice avslut på kvällen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar