Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 28 september 2011

Party-Träning-Sthlm-Möten

Hoppas ni haft en underbar dag............Det har jag!!!

Började dagen med att få upp nathalie som skulle på skolan. 
Cerine skulle på möte, Filippa på ögonmottagningen och vincent fick vara hemma med oss då han inte gillar dagis alltför mkt..............lr rättare sagt att säga hejdå till mamma.

Började betydligt bättre än vad det gjorde igår då det var total kaos här hemma.
Vi fick väl springa i slutet där men men så är väl typ hela livet..............stress stress stress

Kom in till stan och såg att Filippa som hade klätt på sig själv hade tagit på sig ett par tokkorta tights.  Öh fuck........Blev att vi gick å köpte nya brallor till henne först av allt.
Sen upp på Ögon.  Där kollade dom ögonen vanligt och Vega som vår optiker heter säger att hon  är lite översynt.................. VA???:............ Öh ja där fick jag så jag teg, jag som alltid sagt att Nathalie och Cerine har fått sitt ögonfel från deras pappa............Hmmmm kanske blir jag som ska kolla synen!!!!
Näerå min syn var det dock inge fel på men som sagt så hade Filippa lite översynthet.
Vi fick ögondroppe som skulle sitta i i en timme och sen tillbaks för att kolla resultatet.  Under tiden så gick vi på BUP och kollade blodtryck m.m då C precis ökat sin medecin med 10mg. 
Inge fel på henne inte så det va bara att fortsätta att ge henne nya dosen.

Tillbaks på ögon och dom undersöker igen.  Nu låter det ju skitlätt att undersöka min lillaFilippa...............Jag fick jaga henne i korridoren, hålla fast henne, muta henne och ja you name it!!!
Men iaf så blev dommen GLASÖGON!!!  Inge fel med det men känns ju inge kul när ens barn ska ha de juh.
Precis när vi skulle gå därifrån så kom jag på att jag glömt ta med ett intyg från BUP som skulle in idag. Suck ................. Bara att gå tillbaks upp på BUP.

Sen raka vägen ner på hemköp å sen hem igen.  Fan typ HELA dagen gick åt för två möten som skulle gå fort (trodde jag ja)

Middagen bestod av färsk pasta med pastasås med vitlök & örter.

Kvällen har bestått av en timmes träning för mig, judoträning för kidsen.
Jag hade ju lite halv lust att gå ut å parta lite idag men tror jag avstår då jag är lite för fokuserad på träningen och lite för trött idag men å andra sidan ska jag snart ner till mitt älskade sthlm så får ta igen det då!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar