Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 11 september 2011

Med- Utan barn

Sjukt trött efter en stund inne på marknaden med kidsen. 
Vi åkte in och inte alltför lång tid tog det innan jag insåg att varenda människa i gävleborgslän måste ha tänk som jag, att på fredag å söndag är det nog mest med folk så vi går på lördag).
Folk överallt.  Tre barn med tre helt olika viljor. Bådade inte gott men dom delade sig så för jag hade bara filippa kvar på slutet. Nathalie gick å åkte hem med wilma och Cerine åkte hem med Frej såklart.

När jag och filippa kom hem så hade nathalie redan kommit hem, hon hade 5 åk kuponger kvar och hade även pengar kvar. Fick klart för mig att då var vi tvungna att åka in även i morgon. ....................ja vad gör man inte ????
Cerine kom hem å då även hon hade biljetter och pengar kvar så var ju katastrofen ett faktum, JAG MÅSTE IN I MORGON!!!!
Alla käkade och sen drog N & C till mormor å Eva kom och passade Filippa och Vincent.  själv så drog jag med mig J för en sävng in för att kolla i stånden vilket är en helt omöjlig sak när man hade med sig barn.

Köpte väl inget speciellt, kunde knappt bära allt men det blir ju mest skit som varje år.  Strumpor, godis, prylar, kryddor å massa annat som man inte egentligen behöver men som man bara måste ha med sig hem ändå bara!!!!

Stannade till på skutan å tog en cider innan hemfärd. 
Nu ligger jag utslagen i sängen å ska vila mina blå så jag pallar med morgondagen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar