Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 21 september 2011

Halvt ihjäl slagen

Gokväll i stugan...........

Är helt slut idag men vet inte varför, har inte gjort nåt speciellt som det kan bero på men men så är de.
Började dagen med att lämna kidsen på skola/dagis.
Hem för att snabbt göra mig klar för att farta in till stan. 
Mötte J för en lunch på Nojs,  dock var jag inge sugen och petade mest i maten.
Sen så var ja ner på Intersport å köpte en vinteroverall till Vincent.  In på H&M för att köpa en rosa jacka och svarta täckbyxor som hon ville ha och slutligen in på KappAhl för att köpa hem en varsinn parkas till Nathalie och Cerine.  Ja så var man nån tusenlapp fattigare igen då.

Sen in på jobbet å sen hem med syrran.
Hemma la jag mig på soffan i några minuter innan det var dags att hämta hem barnen.  Usch mådde så himla illa å inte gick det över heller.

På väg hem så vurpade Nathalie med sin cykel och fick skrapsår i ansiktet, på hakan å kinden. Ett stort sår på knäet och lite på armbågen.  Svullen som tusan på en kinden så imorgon ska damen vara hemma från skolan.  Min älskade fina prinsessa.  Å hon var så ledsen över att det hände just nu för dom ska knäppa kort nästa vecka men får försöka fixa till nåt lr kanske boka en tid hos samma fotograf så hon får samma kort som dom andra.  Jäkla knas jämt!

Nu ikväll drog Cerine iväg på Judo med Frej å gänget.  Nu skulle hon tydligen vara med i en tävling oxå, GUUUD så kul å kul för henne. 

Imorgon ska jag vara hemma å ta hand om min halvt ihjäl skrapade tjej.  (ja så illa som det lät nu är det ju inte men men )

Näe nu ska jag gå å duscha å sen sssssooooova!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar