Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 11 september 2011

Läntar ......................

Åh nu är det gjort för detta år, marknaden avklarad och det utan större problem.
Idag var det mindre folk och barnen hann åka mer karuseller och tyckte det var roligare idag än igår. 
Dom handlade lite grejjer å sen drog vi hem vid sex.
Själv så köpte jag nada idag men åkte nån karusell trots min huvevärk.

Nu är det höst och marknaden som är det största hösttecknet har varit.  Nu är det bara att invänta julen å nyår.
Först ska jag hinna njuta av massor av mysiga kvällar med ljus, vin å vänner.
Har en sån sthlms längtan just nu, vill ströva runt, sätta mig å ta en varm choklad på nåt pitoreskt cafe på söder.  Softa å bara vara!!!  Det är så mkt mysigare att göra det i sthlm än här, varför det är så vet jag inte med så är det!!!

näe nu ska jag duscha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar