Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 12 september 2011

Träning

Ja idag kom min nya tränings maskin, från tv-shop............haha!!!  Thats right men den verkar vara skitbra.
Istället för att göra sido sit-ups så använder jag mig bara av denna maskin och vips så mkt roligare det blev att göra det. Är det ngt som jag tycker är skitjobbigt så är det just sido sit-ups men nu slipper jag slitet och har bara de roliga. Finnemang!!!!

Har även kört lite zumba ikväll, dock inte så mkt men lite är bättre än ngr right!!!!


Efter att barnen var hämtade så käkade innan det var dags för fotbollsträning, cerine ville inte stressa så hon sket i träningen idag. 
Imorse tog cerine medecinen som hon ska men ikväll har hon haft värdens ADHD, hon har verkligen varit uppe å nere å här å där.  Klättrat på väggarna!!!  Kanske bara en vanlig gej eller oxå behöver hon ha starkare medecin, ska avvakta å se vad som händer.

Näe nu blir det en dusch å sen sängen så man är redo för morgondagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar