Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 18 september 2011

Spy Kids 4D

Jahopp nu var helgen slut för denna gång.  Fan va helgerna går fort!!! Å kallare å kallare blir det för varje dag, huvva!!!
Så hur har ni spenderat dagen då?
Jag vaknade före J för en gångs skull.  Försökte länge med att få upp han då vi har hur mkt som helst att göra. Slutade med att jag släppte lös Vincent i sängen så fick han fixa jobbet åt mig!!!
Min kära pappa var hit idag och bara kom sådär oanmäld vilket aldrig har hänt tidigare men hoppas det händer oftare nu för jag älskar verkligen min pappa men har lite svårt att nå fram till han bara!!!
Käkade å plockade lite innan det var dags för att farta in på bio med Nathalie, Cerine och Frej.  Spykids såg vi och den var bra men det här med 4D vet ja inte om jag ger mkt för men men nu har man provat även det då!!!
Hemma så väntade städning.  Dock så såg jag till att vi flyttade ner Nathalies rum ist för att städa.  Inte klar på långa vägar med flyttningen å möblering m.m. men det blir väl klart i veckan om Håkan kommer och flyttar skåpet åt oss villsäga!!!

Blir nog rätt bra när det väl är klart, ska inhandlas lite saker  till både Cerines och nathalies rum först bara.  Typ en stor bokhylla till Cerine så hon slipper sin lilla, en färgglad matta till Cerines rum, Några fina lampor till Nathalies rum och även några snygga blommor skulle ja haft.  En nätverkskabel på minst 50 meter så kidsen där nere får internet igen. En till boxerdosa, lite skarvkablar och annat jocks!!!

Näe nu ska ja ta en dusch å klicka hem lite nytt till barnen!!!


Imorgon är det ett läkarbesök inbokat å sen träning. Ska även ringa lite viktiga samtal å fortsätta möblera å fixa nere hos stor tjejerna!!!

Hoppas ni sover gott å drömmer sött och att ni får en fantastisk måndag!!!

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar