Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 september 2011

Sick

Försov mig imorse så pass mkt att skolan redan hade börjar för nathalie och Cerine. Vaknade typ halv nio av att Nathalie berättar hur kass jag är då jag försovit mig/oss.
Ja så då var det bara att trots halsont, huvevärk å frossa skynda å fixa frukost, se till att alla barn fick kläder på sig, kamma hår, borsta tänder, bädda alla sängar m.m.
Ja det var lite kaos. Istället för att skynda iväg till skolan som cerine gjorde så valde nathalie att stå å bråka med mig en kvart. Hon tyckte hon skulle få vara hemma idag bara för att hon skulle få skäll av fröken då hon kom försent.  Ja sa till henne att om fröken ens yttrar sig till henne så be henne ringa mig för det ska fan inte gå ut över barnen att jag försover mig lr vad tycker ni???

Ja iaf så var ju tanken att jag skulle lämna Filippa å lilleman på dagis men jag hann inte göra det heller. Dom fick följa med in på möte.  Asså vilket kaos det blir av så lite ibland.
Mötet gick bra om man bortser från att Vincent hade sin extra vagn som han avskyr å vägrade sitta i den. Släppte lös han å ångrade i samma ögonblick att jag gjort det.  Fan han å filippa höll på riva hela placet. 
Efter mötet mötte vi upp J å gick å käka en snabb lunch elller lunch å lunch ja dom åt på hoppes. Själv så avstod ja.  Gillar inte korvkiosk mat nå vidare.

Hemköp å claes ohlsson sen raka vägen hem igen. Hemma så la jag vincent för att sova middag, gick själv  å la mig på soffan å här ligger jag fortfarande.  Huvevärk, frossa, trött, feber, hosta, ont i halsen å resten av kroppen oxå för den delen, näsan rinner .........................ye you name it!!!!
Tyck synd om mig................lite iaf.

Näe nu blir det till at försöka vila innan vincent vaknar!!!!


Puss på er!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar