Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 13 september 2011

Zumba is the shit!!

Idag har jag hunnit med riktigt mkt för att vara jag.
Började med att vi kom upp i tid och dom stora barnen drog iväg till skolan.  Klädde å gjorde mig själv klar för att sen ta en prommis på dagis med små pluttarna.
Sen hem för att träna lite, blev två timmar sammanlagt!!  Lite zumba, lite med maskinen, lite gummiband för ryggen.  Dusch å sen farta snabbt in till stan.  Hämta ut lite vitaminer å diverse medeciner.
Sen upp å köpa hö till kaninerna som är förövrigt till salu för en väldigt billig penning.
Å nu ska jag ta en prommis för att hämta  hem mina kidsen  igen.
Ikväll skulle dom haft dansträning men den var inställd vi får hitta på nåt annat skoj. 
Har även hunnit med att tvätta en massa tvätt och kört en diskmaskin.
Nu ska ju den där jävla tvätten hängas upp oxå. Hatar att hänga tvätt å ännu värre är att hänga av skiten.  När den hängs upp så luktar det iaf så himla gott men när den ska ner så är det bara jobbigt  krångligt att få allt i rätt hög när dom köpt samma klädesplagg i samma stl.


Även ett stort GRATTIS till  Cizzi som blivit mamma till en liten bebis pojke å ja självklart ett stort grattis till den nyblivna pappan oxå!!!
Åh hoppas man får se snart!!!  Mys ju!!!


Näe nu ska jag ta på mig stövlar å traska ut i regnet å hämta hem mina hjärtan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar