Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 augusti 2012

Första skoldagen

Ja men då var första skoldagen för tjejerna avklarad och allt hade gått bra. Nathalie har två nya lärare och cerine har en ny lärare.

Nathalies klass har tagit över högstadiets korridor och har då fått skåp och det är ju en sak ju, kommer man ju ihåg själv när man skulle få skåp på läroverket första gången.

Cerines klass är ju så stor att dom har tagit över bildsalen för att få plats.

Ena längan har dom ju rivit för att det var mögel och fuktskadat så nu har dom en skolgård som ska fixas och göras iordning. Jonas tog tillfället i akt och ringde upp cerines lärare som oxå är gympa lärare och gjorde reklam för deras multiarena m.m. Och Jörgen tyckte att det lät intressant.


Själv så tog jag med mig Vincent och Filippa in till stan för att jag hade tid för en hinnsvepning på mvc.

Jonas kom ner och passade Kidsen under tiden men väl där så kunde hon inte göra så mkt  då livmoderetappen låg så mkt bakåt att hon inte kom åt

Och inte gjorde det ju saken bättre att jag som vanligt spände mig så hon fick kramp i fingrarna.

Fick  tid den 30 agusti på förlossningen för att försöka göra en hinnsvepning till,ultraljud och ev en igångsättning om jag inte fått vid det laget men det hoppas jag ju att jag har då jag verkligen inte vill bli igångsatt igen.


Nu ligger jag i soffan och försöker kolla på efterlyst men Nathalie och cerine tjatar hela tiden så det är fan omöjligt ju men men dom somnar väl snart hoppas ja.


Nä nu ska jag kika vidare om det går


Godnatt


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar