Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 augusti 2012

Behöver bli av med lite aggressioner

Asså ibland så funderar man hur människor är funtade.

Började med att min mamma skulle komma för vi skulle åka in till stan en sväng.

Barnen bråkade och har hela morgonen slagits så dom har utegångs förbud och skulle inte få följa med in till stan sa jag och Jonas.

Då kommer min kära mamma och vägrar åka in då barnen inte får följa med.

Jävla kä....!

Sen ringde jag till nin kära pappa som jag gjort dom senaste dagarna för att säga att när han ändå åker förbi sunsvall så kan han väl åka in och hämta en cykel som cerine önskat sig när hon fyller år.

Han åkte från stugan i umnäs och skulle ändå åka förbi.

Ringde tidigare men då svarade han inte å nu så hade han kommit hem redan och svarade att han skulle minsann inte till Sundsvall. "näe men du åkte nyss förbi där ju"

"ja".


Käre gode gör att inte jag blir som mina föräldrar nägonsin


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar