Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 augusti 2012

Lördagen blev inte som man tänkt sig!!!


Här går man och väntar hem sina två största barn som sovit borta, på ett ställe dom aldrig tidigar varit på men som dom kommer att vara på en del framöver.  Första gången så tänkte vi att det kasnke är bra med en natt bara.  När man som mest går och längtar och väntar så ringer dom och frågar om dom får stanna en natt till.  Självklart vill jag ha hem dom men samtidigt så tänker jag att dom måste ju ha himla roligt då dom vill vara kvar en matt till så jag låter dom få det.
Possitivit att dom verkar trivas och att dom inte en enda gång har bråkat med varandra sedan igår vid tre då jag lämnade dom.

Igår hade dom varit på stranden en sväng och badat, grillat fisk och kyckling, hoppat studsmatta och lekt.  Idag skulle dom göra en utflykt till höllik med fika m.m.
Så himla himla kul för deras skull och att dom som dom är hos har barn i samma ålder som dom själva är i.
Jag är så här långt nöjd som tusan och tror inte att jag kommer att bli besviken på familjen.  Det verkar vara en superbra familj.  Dom hade gott om plats i huset och hade gård med studsmatta och lekstuga. Ja jag har bara possitiva saker att säga.!!!!!

Själv så saknar jag dom, saknar till och med deras högljudda bråkande men men även jag behöver kanske vila fast jag inte vet om det själv än.
Nathalie och cerine får vara ifrån mamma, J och sina små syskon lite och det kan vara väl behövligt ibland även för dom.
Filippa och vincent får slippa höra och bli drabbad av deras ständiga bråkanade och ha mamam och pappa försig själv lite.
Nathalie och cerine kommer oxå få ha sin mamma  och J för sig själv då nästa gång det är helgen dom ska åka, ska åka en å en för att sedan om sex veckor vara där tillsammans igen.  Är ni med??
Nu är dom där tillsamans, nästa helg är alla hemma, helgen efter det åker en av nathalie eller cerine dit, sen är dom hemma en helg å sen är det den andres tur att åka och sen hemma en helg och slutligen en helg då dom åker båda två igen.
Så är det tänkt iaf och jag hoppas att det fungerar så även jag får lite mera tid för den av dom som är hemma och får möjlighet att hitta på något med bara den.

Ja åh gud så mkt jag har att skriva om just detta känner jag.

Har ju min mamma som är helt emot att nathalie och cerine åker iväg och har så varit under dom fem åren som det har varit  på tal, hon har sagt upp bekanskapen och varit allmänt förbannad så fort det kommit på tal men nu är det gjort och dessvärre vet hon inget än, gruvar mig för att säga ngt men känner att jag vill berätta att dom är där och har det superkul.
Ja morsor är ju som dom är och min är lite mer som hon är än andras.  Hennes väg eller ingen typ!!  Fast jag vet att hon bara vill väl och att hon gör det som hon tror är rätt eller rätt efter hennes moraliska värderingar m.m. men nu är det så att det är faktiskt mina barn och inte hennes.
Tacksam om du som läser detta inte går direkt till min kära mamma och berättar utan det vill jag göra själv. Tack!!!!


Sjäkv så åkte jag och darling iväg och käkade igår en sväng , var borta i 1½ timme sen hade vi hemlängtan igen och begav oss hem till Vincent och filippa som var med farmor under tiden.  Vi hade bröllopsdag i onsda´s men vi gjorde inget då så igår tog vi tillfälle i akt och gick ut och käkade.  Route 84 som sist blev det och samma goda mat som sist oxå.  Rekomenderar verkligen den resturangen för er som inte varit där.

Idag trodde vi att kidsen skulle komma men så blev det tydligen inte, om dom inte ångrar sig vilket dom självklart får göra.  Ändrade planer för dagen med andra ord så nu vet vi inte vad vi ska hitta på men jag vill både fiska och göra nåt annat skoj med V & F.

Halv tolv och jag har dammsugit, dammat, bäddat sängar, skurat, ätit frukost och J är ute och rengör poolen nu är det bara lite kläder och parfym som fattas på damen för att jag ska vara klar för dagens äventyr.

Nä det här går inte, kläder och sen får vi se vad vi hittar på!!!!


Ha en bra dag därute.






My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar