Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 20 augusti 2012

ovälkommet besök

Ja det verkar inte bättre än att influensan hittat sig in hos oss.  Typiskt när skolan börjar om två dagar.

Jonas klagade på illamående,frossa, feber, värk i hela kroppen m.m igår. Han ställde klockan för att gå upp och jobba men när jag väckte honom så stängde han av klockan i massa stön och vände sig om å fortsatte sova.

Kände på han och pannan var het men kroppen kall.


Själv tog jag med mig Vincent ut ur sovrummet och slog på en film och där är vi ännu.

I samma sekund som jag klev upp insåg jag att inte heller jag kommer nog komma undan. Fryser och har huvudvärk.

Hoppas men hoppas väl i onödan att Kidsen klarar sig undan.


Kul att jag blir sjuk igen,har hunnit vara frisk i ja lite mer än en månad (kors i taket). Slutar väl med lite mer pencilin vilket skulle bli fjärde kuren under den här sommaren.

Även att det blir kul att föda med influensa. Får man överhuvudtaget ens vara på bb då?

Jaja hoppas mitt mående går över och att det bara är vanlig huvudvärk som jag tyvärr lider av var och varannan dag.

Jonas får gärna bli frisk han oxå såklart.


Idag måste jag dessvärre in till stan med cerine för ett tandläkarbesök.  Blir en snabbis in till stan å sen hem så fort som bara möjligt.

Hoppas Jonas är så pass kry att han kan ha Filippa och Vincent iaf hemma. Filippa är helt omöjlig att ha med på stan. Hon drar och sticker hela tiden. Även att det brukar kunna bli ett antal hundra dyrare då hon vägrar gå ut ur en affär utan att ha fått en barbiedocka och får hon ingen så drar hon iväg.  Lokalsinne har hon iaf för spelar ingen roll vart vi är när hon drar så hittar man henne nere på Albinsleksaker.


Nä ska fortsätta kolla på smurfarna och gargamel med min lilla prins och sluta gnälla.


Ha en Lovely dag nu allesammans


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar