Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 19 augusti 2012

söndag

Jahopp då var det söndag igen då och sista helgen på barnens sommarlov är slut. Fan va tiden går fort å det är med både ångest och vemod men samtidigt skönt att få tillbaks alla rutiner och vardagen igen.

Barnen ser inte fram emot skolstarten utan vill vara lediga längre.  Själv så tycker jag att barnen kunde ha fått en bättre sommar med mera sol men men inget jag kan göra åt saken.

På onsdag är det dags för hinnsvepning och jag hoppas verkligen att det får fart på förlossningen om den inte redan är över då.


Igår kväll kom Lena och Jocke förbi på en snabbvisit. Kaka till lena och en drink till Jocke. Trevligt trevlig


Nathalie har för den delen redan åkt på fotbolls matcher i Arbrå och ska spela fyra matcher innan hon kommer hem.  Hon är så duktig min stora prinsessa.


Näe nu ska jag bädda lite sängar och fixa frulle


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar