Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 17 augusti 2012

godmorgon

Åh gud va jag sov gott inatt. La mig tröttare än tröttast igår.

Vaknade  senare än vanligt och känner mig fortfarande trött. Va super trött igår oxå.


Dagen igår tillbringades i stan en sväng men hemma mest.  Barnen badade och hade kompisar här så det var full rulle hela dagen.


Idag måste jag tyvärr in igen men bara en snabbis. Är på tok för gravid för att springa på stan hela dagarna å dessutom är det ju så fint väder så man inte vill slösa bort en hel dag inne i stan. Även om jag mest håller mig inne när det är som varmast på dagarna så måste ju Kidsen få vara ute och leka å bada medans det är fint väder.


Ingen förlossning har det blivit än heller. Börjar verkligen tvivla på att jag är gravid snart. Kanske var nåt fel under ultraljudet så man såg den som varit där innan jag.  Kanske är svälda tarmar lr nåt. Ut kommer det ingen unge iaf.

Nåja den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det ju.


Nä nu måste jag ta och fixa lite här hemma och vänta på att alla tusensovare till barn vaknar. Jag å Vincent är det iaf ordning på som kliver upp med tuppen å ibland före:-)


Ta hand om varandra och ha en trevlig helg


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar