Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 14 augusti 2012

Solen framme idag och då kan

Väl inte dagen bli fel va?

Ska börja med att bädda nytt i alla sängar så fort alla kids vaknat och vi intagit frukost.


Skulle ha varit in till stan men vet inte om jag har så mkt ork för det.


Är så trött på den här himla väntan, jag skulle inte ha något emot att föda just nu. Vill ha det överstökat och få träffa liten ju:-).

Träna och få tillbaka sin kropp är en stor önskedröm just nu. 20pannor har jag gått upp och det kommer nog krävas lite för att gå ner igen men å andra sidan har det gått rätt lätt efter alla andra graviditeter men nu är man ju över trettio och jag antar att kroppen har tagit lite stryk med åren men men va gör väl det om hundra år.


Nu i veckan får jag kanske ett besked som jag väntat på. Hoppas bara det blir ett positivt besked. Min dröm kanske kanske kanske med lite tur går i uppfyllelse.  Håll tummarna.


Nä nu blir de till att ta en dusch å få på sig lite kläder.


Ha en underbar dag och njut av solen ni som har äran att se den idag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar