Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 27 augusti 2012

Long time . . . . . .

Ja men då har måndagen gått och fort ingen bebis här inte.

Helgen har varit kanon å ja slutet av veckan oxå.

Har sett snabba Cash II och min åsikt var kanske inte som alla andras. Jag tycker inte den var lika bra som jag trodde den skulle vara. Däremot så var alla skådisar bättre än jag tidigare upplevt dom.

Nåja mitt betyg är väl ändå att den är sevärd.


Ifredas åkte Nathalie till Vemdalen och dom hade haft skit kul.

Dom plockade hjortron, gått en å en halv mil, kollat på vattenfall och allmänt haft det mysigt.


Själv så myste vi med gotta och film med Kidsen som var hemma.

J tog med cerine i båten och dom tog en tur ut på dellen och kom även hem med nån svamp.


Lördagen åkte vi in på buspalatset med Kidsen och sen tog vi mat på mc Donalds innan vi åkte hem.

Spelade Wii med cerine när Vincent lagt sig, Filippa var ute i stugan på lyskväll.


Söndagen drog vi in till stan och kollade på en lya så vi får väl se vad som händer framöver.

Hem för att ta emot mitt saknade hjärta Nathalie när hon kom hem igen.  Resten av söndagen bestod av tvätt tvätt och mera tvätt.


J var iväg och fick tag i svamp igen. Han har fått mani på svamp plockning nu.


Även i denna skrivande stund så är han ute med Filippa i skolgen för att komma hem med lite föda. Föda å föda förresten jag hatar svamp men men j och cerine äter ju. . . . . . . .


Idag tog jag med mig Filippa och Vincent in till stan då f skulle till logopeden.

Blev en sväng in på "jobbet" oxå.


Imrogon ska jag fan inte göra ett skit, skulle kunna tänka mig att föda barn men verkligheten verkar inte bli som jag vill.  Har tid på förlossningen på torsdag så vi får väl se då hur dom gör, får väl gå en vecka till men jag ska fasiken kräva att dom sätter igång mig då.

Jag vill inte bli igångsatt men nu är jag less så nu skiter jag i vilket bara ungen kommer ut.


Nä nu börjar ensam mamma söker som jag ska se


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar