Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 18 augusti 2012

Skogen

Ja men då har vi varit ut på en liten utflykt till skogen för att försöka hitta lite svamp. Alla kids med plus en extra då klara är med cerine.

Ingen svamp dock men lite korvgrillning  och fika blev det iaf.

Ingen liten Loui än så länge men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det ju så det är bara att hålla ut och vänta.


Jonas begav sig ut i skogen med sin pappa en sväng till, tror dom åkte längre bort och blir nog borta ett tag. . . . . . . Envisheten personligfierad!

Ringde nyss men insåg att han hade mobilen hemma då det började ringa i lådan i köket där vi brukar ha mobilerna.  Blev genast galen och ringde upp hans pappa och pratade med darling och frågade om han var dum i huvet som lämnade telefonen hemma när jag kanske måste åka in när som helst.

Ja bråka inte med en gravid kvinna och framför allt inte mig då jag har världens jäkla damp om jag inte får som jag vill just nu, hormoner och adhd är ingen bra kombo.

Stackars lilla gubben min men men får väl vara extra Gentle när han kommer hem igen (om han kommer villsäga) :)


Näe men nu gott folk ska jag kika vidare för att finna lite regnkläder till barnen innan dagis starten.


Ha en fortsatt trevlig dag nu folks


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar