Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 augusti 2012

Denna dag kommer förmodligen kännas som en vecka då jag både är nervös och förväntansfull för morgondagen. Ska ju på förlossningen och ev bli igångsatt.

Vet inte vilket som värst, att vänta eller att faktiskt ligga där och föda men men ut ska ju Lilleman och ju fortare desto bättre då han bara bli större å större för varje dag.

Har tidigare fått barn som varit ganska små. Nathalie var störst och hon vägde hela 3455g och dom andra tre har legat på 2800g ca.

Usch å fy va nervös jag är.

Jag hatar verkligen den där smärtan som man på nåt konstigt vis har glömt bort efter en dag.


Då bedövningar inte är ngt för mig så föder ju jag naturligt men det förvånar ju mig inte om jag kräver att få allt dom har att ge mig denna gång. Ju äldre man blir desto pjåligare blir man har ja insett.


Näe nu blir det till att börja bädda sängar och sen kanske ta en varm dusch.


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar