Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 mars 2014

12 år

Idag är det ingen vanlig dag för oss här hemma för idag fyller mitt största barn till år. TOLV ÅR! Vad Fan hände? Vart har dom åren tagit vägen?
Tiden går och snart är hon tonåring och stor nog att inte vilja ha mamma omkring sig hela tiden eller förresten den tiden e redan här.
Ja tiden går och jag minns förlossningen som om det va igår.
Slemproppen gick en kväll då jag skulle vara barnvakt åt syrrans barn för hon skulle ut på krogen. Kattis skjutsade ner mig på förlossningen med rullar i håret och sen blev jag kvar där i fyra dagar.  förlossningen tog tolv timmar och nu i efterhand så var det den bästa förlossningen jag haft.
Anders va med hela tiden och ställde upp men tyckte mest han va jobbig som skulle badda pannan hela tiden. Han drog även nytta av lustgasen då jag inte kunde ha den pga illamående.......tokfan!

Hon vägde 3450 och va 49,5 lång.
Idag är hon över 1,40 och åker till sthlm imorgon utan sin mamma (med sin moster).

Hon vaknade av att vi sjöng för henne såklart med tårta på sängen, paket och hela faderullan.
I paketen så fanns det hon önskat sig,  ett par mjukis brallor, ett par tights,  tejp till hennes badmington racket, ett lip balm från kicks, armband, pengar m.m

Hoppas dagen blir till hennes belåtenhet

Nathalie jag älskar dig av hela mitt hjärta trots alls fighter och bråk vi har.
Du är min förstfödda och därmed kommer du alltid vara speciell för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar