Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 mars 2014

Åh Äntligen

Äntligen hade Pluras kök sin säsongs start, jag har väntat och väntat på att det ska börja. Jag som inte kollar så mycket på tv annars älskar just det här. Plura är så mjuk, öppen och en sån härlig människa så vad kan passa mig bättre än matlagning, massa roliga och intresanta gäster och såklart Plura själv??!!! Pluras kök hade ju premiär i lörda´s (den 1/3) 21.30 och Mickael Persbrandt gästade programmet och Mickael är ju en annan av mina favoriter så jag ser framemot vilka som kommer att gästa härnäst och i alla kommande program. Vilka hoppas ni kommer dyka upp? Jag skulle vilja att Camilla Läckberg gästade, hon är lika mysig som plura så det skulle bli ett intressant avsnitt, jag kommer att sitta bänkad varje gång det visas och har man missat det så kan man ju alltid gå in på tv3 play.




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar