Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 12 mars 2014

I Skolan

Sitter i skolan och gör absolut ingenting, vi ska plugga inför provet som vi har imorgon men jag orkar inte jag är på tok för trött för att plugga idag.
Började morgonen med kaos i vanlig ordning, vi skulle ta en annan buss upp på dagis då jag hade lite sovmorgon. En annan busstid = kaos i annsos vanliga rutiner så allt å då menar jag allt blev kaos. Slutade med att vi höll på att missa bussen och jag gick hemifrån utan snus!!!!
Lämnade på dagis och gick iväg på gymnasiet där vi skulle vara på förmiddagen och hålla på med provtagningar i metodrummet.  Allt gick galant och jag gillar verkligen allt som har med medicin och provtagningar att göra.
Nu har vi käkat lunch och sitter mest och inte gör nåt alls, ingen orkar göra nåt mer idag så vi får nog plugga på hemma efter skolan idag om vi ska klara provet imorgon.
Har prov i endokrina organen.  Sköldkörteln, bukspottkörteln, hypofysen mfl. och jag är faktiskt helt lost, kan det här med sköldkörteln, bukspottkörteln och hypfysen men dom andra har jag inte en blekaste aning om vad dom producerar.  NI får hålla alla tummar ni har för min del!!

J ringde nyss och sa att dom hade pratat lite löst om att dom skulle utöka produktionen och flytta en del av produktionen utomlands, ja dom pratade mest men vist är det mkt tänkbart att om sporten ökar att vi får flytta utomlands............Hahaha.   Jag föreslog thailand men men det spelar inte så stor roll bara det är ett varmt land.    Tänk om vi faktiskt kan flytta om ett par år, ingen skulle vara gladare än jag. Sol, värme året om. Fan jag kan jobba gratis ja pärra bara vi kommer iväg och flyttar bort från den här delen av världen!!!



Näe nu ska jag ta tag i lite pluggande så jag får nån uppfattning av vad vi ska kunna imorgon


See ya



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar