Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 30 mars 2014

Åtta dagar

Åtta dagar sedan jag skrev sist, fy skäms på mig.
Antar att vi som vanligt städade förra söndagen.
Veckan har varit som vanligt, varierat plugg och Vab och på kvällarna har jag skippat träningarna för att hjälpa till på smu inför klädbytardagen som va i lördags.
Ungarna har varit krassliga (än) och sover dåligt på nätterna och är trötta på dagarna.
Vi hade prov i fredags som jag missade (andra gången) så jag får väl göra det imorgon eller nån annan dag i veckan här.
Möblernade och hade oss i fredas eftermiddag och på kvällen va jag på smu nån timme, blev inget fredagsmys denna fredag med mammsen. J hade myst med kidsen så dom fick ju sitt mys ändå.

I lördags hade jag fullt upp, jobbade på klädbytardagen från halv nio till ett. Sen iväg hem för att förbereda två badhuskalas som vi hade på eftermiddagen.
Hyrde badet från fyra till tio.
Filippa hade sitt kalas halv fem till sex, Nathalie från sex till åtta och efter det badade vår familj, Elina och hennes familj och Sandra med barn. Mysigt värre men nio kände vi att det va dags att ge upp och börja städa.

Filippas kompisar hade aldrig varit på badhuskalas så dom va impade så nu blir det väl fler kalas på badet antar jag.

Loui slocknade i vagnen redan vid åtta, slut av att bada. Första gången på badhuset, åh va stor han är nu. Min lilla pöjk.

Imorse skulle man ha ställt om klockan så vi fick ju sova en timme mindre men det hindrade inte oss för vi sov till klockan kvart i tio.

Har tvättat, stor städat, fixat och donat, gjort fint på ballen (fattas bara lite blommor), ätit, flyttat tv:n, bråkat med barn, skiljt på barn som bråkat idag så nu ligger jag halvdöd o soffan och bara väntar på att få gå och sova.

Här kommer lite bilder från hemmet som vanligt. Knäppte förresten inte några kort alls på kalaset då jag inte vill knäppa andras barn i badet utan att ha tillstånd och jag helt enkelt inte orkade fråga om sånt

Imorgon blir det skola som vanligt efter att jag lämnat på dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar