Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 mars 2014

Dagen

Hej!!!
Idag har vi haft fullt upp, gäster, matlagning, planering och mys.
Har varit lite gäster här och gratulerat Nathalie på hennes tolv årsdag.
Hon är nöjd över dagen och har fått många fina presenter bla. pengar (2700), åhlens kort, tågbiljett, duschcreme, byxor, tights, lip balm, tejp till racket m.m.

Nu på kvällen försökte jag få med mig en klasskompis på gymmet men näe gick inte idag heller men jag ger mig inte, hon ska med!!!!
Jag tog med mig barnen så dom kom ut lite och så vi får vara tillsammans innan Nathalie åker imorgon.
Var nästan tomt på folk och jag tränade lite bröst, rygg, ben.  Nu är jag duschade och klar för sängen snart, imorgon ringer klockan tidigt för uppstigning.   Spänd inför morgon dagen men det kommer att gå kanon och jag hoppas att det blir bra!!!
Dom tre minsta i det här huset får inget lov nu heller då pappan jobbar och jag pluggar/jobbar på lovet.
Tänkte att jag skulle skolka från skolan på torsdag då jag tycker att åtminstonde en dag kan dom väl få vara hemma på lovet då men då behövde jag inte skolka då lärarna har möte eller vad det nu va hela dagen så vi fick vara hemma med självstudier, happy me!!!
Tisdag ska jag göra provet jag missade förra veckan. Hoppas det går bra och att jag iaf klarar mig!!!


Näe gott folk nu ska jag sluta babla massa skit och göra nån nytta eller kanske göra det som jag borde göra, att slå igen mina två blå!!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar