Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 10 mars 2014

Träning och mys

Åh va jag känner att livet är underbart just nu. Fredagen tillbringades på skolan och sen på kvällen på gymmet med carro.

Igår var det lördag och vi hade tvätt dag, usch va trött jag är på att springa ner å upp tiotusen ggr varje tvättdag. Luktar gott iaf, har maskin här inne men det tar ju en evighet när man måste hänga tvätten inne för torktumlar kläder skulle jag aldrig göra, sliter så mkt och krymper. Näe får allt ta tjuren vid hornen å fortsätta  springa ja.

Barnen var i iggesund med farmor och badade och hade skoj medans jag o J donade på här hemma. Jag gick igenom vad som måste köpas inför våren och tog ner alla jackor och skor när jag ändå hade tvätttid så nu vet jag vad so
behövs och inte. Cerine behöver ha jacka eller en skinn eller jeans jacka om.man frågar henne, Nathalie behöver ha skor.

På kvällen blev det gymmet som vanligt i två timmar. Så underbart skönt när svetten rinner, jag skulle ha köpt lite nya träningskläder ja oxå men det får vänta tills jag hittat det jag verkligen vill ha.

Idag är det.söndag och städning hat stått på att göra listan. Har stor städat som galningar typ hela dagen förutom lite små pauser då vi busat med  kidsen.
Cerine har varit ute i näsviken hos klara och Nathalie har tagit en cykel tur ut till maln med kani och kanis mamma.

Efter kidsen lagt sig så somnade även J som har varit dålig hela helgen.
Jag drog iväg ner på gymmet men blev inte som det brukar då jag var totalt ofokuserad och trött.
Näe får ta igen det imorgon ist efter skola och alla vardagsbestyr.

Sov gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar