Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 13 mars 2014

Galna barn, träning och prov

Igår kväll blev det träning för min del som vanligt, har känt att det är nåt konstigt med kroppen hela veckan då jag inte orkat som jag brukar. Igår gick det upp ett ljus, kan vara pollen ju. Började med allergi tabletterna förra veckan redan då mammsen varnade mig om att det va mkt pollen ute redan. Har somsagt känt mig hängig och haft feber från å till så jagbhar trott att det har varit en influensa på väg och det kan det mkt väl vara men det kan ju oxå vara pollen då jag brukar få lite feber och bli allmänt påverkad av det. Det har även kliat i ögonen och jag mitt pucko trodde jag dragit på mig en till ögoninflammation men det är ju oxå ett tecken på pollen så detta år blir jobbigt.
Efter mina vanliga två timmar på gymmet begav jag mig hemåt.

Idag började jag dagen med att lämna kids på dagis, tog en prommis upp på dagis.
På skolan hade vi prov, endokrina organen. Gick som smort, ett misstag i all hast men va fan ingen kan ju vara perfekt jämt, ironi!
Näe men skämt å sido så gick provet bra. Vet att jag har ett fel men läraren sa att det inte blev några minus poäng då hon viste att jag egentligen vet.......Haha!
Efter skolan så gick jag hem och plockade, bäddade slarvmajjornas sängar och la in en tvätt.
Huvudvärk från hell har jag haft hela dagen så ja undrar ja, febern kom smygande ikväll så idag blev det ingen träning. Jag har abstinens spela som f- n.

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre och att febern släppt för då ska jag träna, no fever tanks!

Måste även ta en tur på stan då filippa fyller år på måndag.
Kalas blir det senare på badhuset för både Nathalie och filippa.
Släkten.kommer väl på måndag men resten får komma på kalaset.

Kort nedan på en blåslagen Vincent, han har ramlat och gjort sig illa flera dagar i rad på dagis.
Loui gör en sån rolig min på kortet att jag bara måste visa er vilka galna kids jag har.

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar