Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 22 mars 2014

Bus, skador och pyssel

OH my......äntligen lite tid över.

Sist jag skrev va väl i tisdags.  

Onsdagen blev lååååång då jag va i skolan på dagen och jobbade kvällen från tre till nio. Vi hade "prov" i HLR så nu är vi godkända i det, nu kan ja rädda er  iaf enligt pappret. Klart ja kan, dont worry!  Jobbet gick bra och det va en lättsam kväll. 

Gick hem och sov några timmar för att sen på torsdagen kliva upp och jobba sju till två. Gick lika bra denna gång och jag va rätt mör när jag kom hem, ovant att inte träna varje dag så energin va som bortblåst. Hemma så va hela familjen, loui hade varit hemman hela veckan då han haft feber och är loui hemma så lämnar vi ju inte Vincent på dagis heller så när jag kom hem hade dom stora kommit från skolan så alla va hemma. 

Fredagen ( igår) vabade jag med loui så J fick gå på jobbet. Städade hemmet lite under loui tuppis. Även att vi la ut och sålde spjälsängen som loui sovit i för han klättrar ur den själv så vi ansåg att det va dags att ta bort den innan han gör illa sig. Tog ner Vincents gamla säng och skruvade ihop den och donade iordning den inför natten. 


Dock fick jag hoppa in och jobba tre nio passet så J va illa piskad att komma hem till halv tre. Jobbade och timmarna gick såååå långsamt. Kom äntligen hem till min fina familj vid halv tio efter att ha mött upp Elina och Thomas. Somnade ovaggad som man säger, sopslut brud.

Imorse va jag slut men loui som sov bra hela natten i sin säng va pigg FEM så han kom och drog mamma i håret i ett försök att få mamma att kliva upp.Klev upp vid åtta efter att ha lekt i sängen med loui. Usch så trött jag va då.

Vi beslutade oss för att tillsammans med   Sandra med kids gå på buspalatset så barnen fick leka av sig riktigt. Nathalie började med  att göra illa nacken så hon va super ledsen.  Nathalies smärta avtog medans jag fixar en fin bula till mitt knä, blått och svällt och ont som satan. Kan inte böja skiten (ja no ser ju bilden nedan).

Hem och ordnade middag, grillat! Åh guuuud så gott det va. Årets första grillning men långt ifrån sista. 

Nu ikväll va tanken att jag skulle ut med en gammal vän som flyttat men som va.på besök men jag är hängig så det får bli en annan gång. Ska bara vila knät och resten av kroppen så jag är frisk till måndag iaf.


Ha en fortsatt underbar lördag på er för det ska jag försöka ha trots smärta och frossa.  

See ya 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar