Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 11 mars 2014

Åh vilken dag det här har varit, jag låg från halv sju igår kväll till halv elva idag. hade lite feber och lite ont i hela kroppen. Vaknade som en mörbultad halvdöd zombie. Kändes mkt bättre efter en stund så jag tog och lunchade med syster innan hon dorg "hem" till sthlm igen. Nu ska jag snart gå på gymmet men har inte riktigt någon lust då jag vet att det kommer att bli hur tungt som helst då jag svullat en massa kakor igår och idag och inte tränade överhuvudtaget på hela dagen igår. Vincent kom hem från dagis igår och hade skrapsår i ansiktet och idag kom han hem med ett sår på ögonlocket då han sprang in i en sop. Han är lite vild min gosse, eller rättare sagt så är båda mina gossar vilda. När loui kommer på dagis nuförtiden med nåt nytt blåmärke eller nåt så säger fröknarna " ja vi är glad så länge det händer hemma nuförtiden vi". dom tycker väl att han gör illa sig lite väl mkt på dagis så dom skäms eller nåt. Sitter och planerar sommaren och har lite beslutsångest om vi ska göra mkt kul i sommar eller om vi ska ta å göra en utomlandsresa efter nyår ist. Ja jag vet inte men vi har lite tid att fundera på så det löser sig nog. Har ni förslag på resmål??? My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar