Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 25 juni 2014

Bus, arg mamma, fisk

Idag har det varit en sån där dag då man hela tiden har fått gått runt och sagt till och skällt på barnen. Usch jag hatar dessa dagar mer än något annat. Dom har inte lyssnat för fem öre och dom har bara busat från morgon till kväll.
Jo imorse så gjorde vi oss klar för dagis och fritids, tog bussen upp men både loui och vincent har börjat hosta så mkt och vincent klagade på att han hade ont i magen, kan ju har varit för att han ville stanna hemma och vet att mamma låter han göra det om han säger att han inte e okej.  Så sagt och gjort, vi åkte runt ett varav med bussen men släppte av Filippa på fritids innan vi promenerade ner på hemköp för inköp av lite god frukost till mig och "mina så sjuka pojkar".  Kom hem och dom började röja loss i soffan, kastade soffkuddarna ner på golvet och sen så fortsatte det resten av dagen. Jag blev så arg att jag lyfte in vincent till hans rum och loui till sitt. Ojojoj inte lätt att vara mamma jämt och inte att vara barn heller för den delen.









Vi lekte med bilar en stund innan dom tröttnade. Varför tröttnar barn så fort på det dom gör idag? När jag var lite kunde vi leka med barbie en hel dag och fortsätta dagen efter..........................jaja ingn ide att älta i det för det kommer jag aldrig orkar fundera ut ändå :)

Dagen gick ändå himlans fort idag och när J kom hem så käkade vi Fisk, Japp ni hörde rätt. Vi som aldrig äter fisk men jag fick igenom det idag haha 1-0 till mig. Jag älskar fisk men inte någon annan av familjen men jag tänker ju att om dom får det så kanske dom lär sig gilla det. Dom äter då på dagis men även om man gör exakt samma sak hemma så går det inte i, kanske är bortskämdhet bara!!!
Filippa åt iaf spenat och potatis hon medans resten mest petade i maten.

Nathalie åkte idag och blir borta tills på fredag, usch va lång tid. Mammas hjärta

Nu är Älsklingen på Jobb igen, ovanligt va? Näe han jobbar varje kväll nuförtiden å hade jag inte vetat bättre så hade jag börjat fundera på om han träffar någon annan men det vet jag att han inte gör!!!

Ska slänga i en rulle och slänga ner mig själv på soffan snart om det inte är ngt på tv:n men trots att man har alla kanaler man kan ha så tycker jag mest att det är skit bara.
 Film tips tas gärna emot.....................gärna thriller eller skräck!!!


Imorgon är det iaf skola som gäller PUNKT, tror jag sa det igår oxå men men ja ni vet...........det händer ju saker............typ som att barnen lurar mamma att dom är sjuka och absolut inte orkar gå på dagis å såna saker.


Näe godnatt på er folks!!!

Ses


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar