Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 21 juni 2014

Midsommar

Igår var det fredag och midsommar 2014 å fy satan va kallt det va ute. Vi började med att ta en sovmorgon innan vi gjorde oss i ordning. Bestämde oss på morgonen vad vi skulle hitta på så ngn mat hade vi inte köpt så vi fick börja med att handla innan vi åkte iväg. Åkte till en liten by typ en evighet härifrån. Mitt ute i skogen med massa andra folk. Vi käkade grillat och barnen lekte och hade skoj. Alla drack men jag stog över trots att jag hade med mig men det va så jävla kallt ute och då jag är lite halv krasslig så kände jag att det är lika bra att hoppa drickat denna gång (oxå). Sen dricker jag inte gärna med mina kids med mig utan föredrar att göra det utan barnen. Till och med J kände sig krasslig och avstod efter nån öl. Så det blev en lugn kväll som slutade tidigare än väntat, åkte hem vid nio.  Hoppas på bättre väder och friskare kroppar nästa år.
Barnen hade iaf skoj och det är ändå det som betyder mest. Dom va med på lekar och tävlade med att åka skottkärra, binda ihop sig med resten av laget med snören osv.
 När vi kom hem så slocknade J i soffan och jag kollade på film och njöt av tystnaden som infann sig.

Känns så skönt att inte vara bakis idag och må dåligt så lätt värt att avstå alkoholen igår.  Vilken jävla tråkmåns jag blivit, äh skyller på att jag är förkyld !!!

Idag ska vi bara ta det lugnt, skulle ha varit iväg och handlat lite med det kan jag göra senare idag.  Ska kolla på frost med kidsen och sen funderar jag skarpt på att gå ner och hyra en rulle som jag å J kan se ikväll.
Gå och träna hade varit tok skönt men min hals hindrar mig ....................frustrerande till max kan ja säga men men gymmet finns nog kvar så bara att komma igen senare de :(

När vi klev upp idag så vaknade vi av att lilla söta goooa loui hade haft party med solsprayen, han hade sprutat ner hela soffan (tack å lov på sidorna där det är skinn) och hela golvet, ni som inte vet hur mkt det sitter fast och hur kladdigt det blir så säger jag bara PROVA!! Fick börja med att städa igen då men det gör inte mig så mkt för då vet jag att det är rent iaf.  "världens ultimata flickvän offrar gärna liv och lem för att allt ska va på pricken i vårt underbara hem" stämmer ganska bra in på mig.

Bilder från igår, midsommarafton 2014

 Filippa filosoferar

Grillmästarna

Loui och vincent busar och leon står i bakgrunden och ser å lär

Nathalie rockar fett


Loui och vincent på väg upp på scen

Vincent rockar fett


Loui leker ute







I lekparken 


Filippa och vincent 




tittut





 Näe nu väntar duschen på mig


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar