Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 juni 2014

sjuka barn, en dålig dag och plugg

Heeeeej!
Idag har det inte alls varit min dag, ni vet såna dagar som allt bara går fel. Dagen blrjar fel och sen bara fortsätter det tills man går och lägger sig.................Sån dag har jag idag så ni vet bara!!!

Sov över imorse fast bara en kvart så jag hann i tid till plugget ändå och kidsen kom precis till frukost.  Skolan gick bra och jag fick faktistkt en uppgift gjord, inte varje dag det händer fast jag ligger alltid i fas med det vi ska göra och det är ändå det väsentliga. Kom hem och somnade som en stock på soffan, vaknade när kidsen kom hem från dagis så jag funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig snart för att inte vara alltför trött imorgon.
Dom sa på dagis att Loui hade feber idag men han verkade då inte ha det när han kom hem för han röjde på som vanligt han men han får vara hemma med mig imorgon.  Karln e på jobb som vanligt och kidsen (dom tre små) ligger och/eller sover, dom två stora döttrarna jag har är ute, nathalie har match och cerine är nere hos grannen. Igår kom dom hem kvart i två eller igår å igår inatt kom dom hem kvart i två. Vi hade lagt oss redan men så länge dom är i samma hus så får dom vara ute så länge dom vill. Skulle ju aldrig låta dom ränna runt på stan eller borta tills den tiden på natten men som sagt var så gör det inte mig så mkt så länge dom håller sig i huset.

Funderar på om jag ska träna lite här hemma eller om man ska slå på en film, blir en kombo kanske så man förenar nytta med nöje!!!!

Näe har inget mer att skriva just nu!!!

See ya folks


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar