Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 21 juni 2014

midsommardagen

oh yes, idag är det så stort midsommardagen och alla jävla affärer är stängda utom matvarubutikerna så vi tog en sväng på maxi, jag J och pojkarna. Nathalie och Filippa ville inte följa med och Cerine skulle till näsviken för att sova hos Klara.
Vi tog bussen dit, mest för att det va bekvämast.
Medans vi väntade på bussen så utforskade kidsen






 På maxi blev det ett himla liv på loui som inte fick ta en egen liten vagn att köra så han storgrät så tillslut så fick han som han ville såklart, vad annarrs???
Vi tog en promenad hem i lite duggregn men stannade till på frasses då J var hungrig, själv gick jag in på ÖB och kikade lite. Köpte en ny skurmopp och lite annat som kan vara bra att ha.

Gick hem och det var faktiskt ganska skönt att ta en prommis men det kunde ha blåst lite mindre. Jag hade pälsat på kidsen dubbla jackor och själv tog jag vinterjackan. Vart tog sommaren vägen?

Hyrde film när vi kom hem. Bor ju granne med en krog, ett konditori, en resturang och hemmakväll så egentligen som bor vi ganska så perfekt. Hyrde iaf film av världens gulligaste kille som är så trevlig jämt. Han får en alltid på så bra humör.  Hyrde Robocop och två andra filmer bla. Justins film som kidsen ville se när den kom ut och en annan som verkade bra.
Karln har draigt på jobb och jag sitter här i min ensamhet då cerine och nathalie sover hos kompisar och dom andra tre illbattingarna har lagt sig och kollar på film.
Ska slå på robocop nu och krypa ner under en filt och leva med tron att sommaren kommer, att den inte bara hittat hit ännu.

See ya

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar