Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 14 juni 2014

Hemmamatch, svett och tacos


Nu var det ändå en vecka sen snart och jag om lovade att skärpa mig med min bloggning men jag inser att jag inte har samma tid som jag hade förut. Den här veckan har jag varit i skolan måndag, tisdag, onsdag hemmastudier, torsdag hemma pga sjukdom och fredag hemmastudier igen. På onsdagsförmiddagen satt jag i möte/info fram till tolv och började jobba 14.30 till 21.30. Torsda´skväll var det avslutning för mina tre brudar. Filippa hade sin för sin förskoleklass fem och nathalie och cerine hade sin sju så det va bara att snällt sitta kvar i kyrkan om man ville ha lite bättre platser än man hade på filippas. Gick hem och fikade tårta och åt grillat som J fixade. Brudarna var så fina och så duktiga på att sjunga, mammahjärtat brast då jag insåg att jag har så stora barn nu. Nathalie börjar liksom i sexan, vart fan har tiden tagit vägen?
 Ifredas skulle jag ha jobbat hela dagen på vincents och louis dagis men jag hade migrän så det sket sig i starten som man säger...........
Låg hela fredagen och hela kvällen oxå, idag mår jag bättre men är fortfarande öm och mör sen helvetesdygnet!!!!
Har tyvärr inga bilder nu heller då någon kraschat min systemkamera, kan hon heta Cerine som har pajjat eller pillat på den???!!! Måste kolla på den för hon kan ju faktiskt bara ha kommit åt ngn inställning så förlåt cerine om du inte gjort ngt.

Idag har J jobbat i vanlig ordning och vi har varit hemma på bara. Nathalie spelar i hudik cup med sitt team hudik så hon har haft matcher både igår och idag och imorgon. Tog med mig hela skaran och gick och kikade på dagens sista match, som dom såklart vann mot norge.
Imorgon ska damen upp tidigt för hon har samling innan match halv åtta.  Gud nåde mig om vi sover över, guuud va skäll jag kommer att få av henne då!!!
 Just nu så sover loui, cerine springer här och tjatar livet ur oss om en ny mobil, filippa och vincent leker i sitt rum och nathalie är hos sin tränare på tacokväll med resten av laget.  Mysigt och bra insiativ claes och frugan hans!!

Jag och darling ska nu kolla fortsättningen på filmen som vi började kolla på igår men som jag idag inte ens kommer ihåg vad den heter, japp så otroligt bra va den!!!

Till veckan blir det lite skola och lite äventyr för min och barnens del men ska försöka blogga lite mera då, gör det mest för min egen skull så jag kan visa kidsen sen när dom är stora om hur deras liv och uppväxt såg ut.


Over and out!!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar