Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 16 juni 2014

slentrian

yiiipiie.................Min kamera var inte trasig som jag trodde, åh va glad jag blir. Jag kommer att knäppa en massa kort imorgon.
Idag har det varit en sån där dag som liknar alla andra mest, lämnat på dagis, varit i skolan och sen hämtat hem mina kids igen.
Käkade och somnade när kidsen lagt sig, somnade med boken i ansiktet sådär som man gör på film. Trött ja tror ja visst.
Iaf så har vi fått en gruppuppgift att göra klart tills på torsdag. Jag hamnade med en tjej som heter Anette och vi ska jobba om synnedsättning m.m. Blir nog great det bara man börjar skriva, ingen ork å ingen lust.

Ledsen över mina dåliga inlägg och dessutom utan kort.  Blir bättre nu när jag vet att jag har en hel kamera igen.......................yiiihoo


see ya


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar