Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 22 juni 2014

Ensam, robocop, pulled


Ett inlägg utan bilder blir det den här gången. Har inte gjort så mkt idag, fick sovmorgon av min älskade idag. Så jag slog till på stort och sov till halv tolv.......................japp!!!
Sen så kom Lena, carro och Leon hit för att låta Leon leka lite så dom var här ett tag innan vi drog en sväng på öb för at tinhandla det jag köpte igår, igen. Det var nämligen såhär att loui duschade igår och hade fått tag i alla shamopoflaskor jag köpt till barnen och fixat fett med skum i duschen, skit kul tyckte han å mindre kul tyckte tjejerna och jag blev boven i dramat då jag inte hade låst skåpet.  Men nu har dom nya så att dom klarar sig ett tag å låst äre å!!!

Städade efter att dom hade draigt, blev en snabbis idag. Inge sugen på att städa trots ny skurmopp. Äh får göra en stööre städning i veckan här.
Käkade pulled pork till middag och barnen älskar det, ja lite gott är det helt klart.
NU sitter jag här i min ensamhet då mannen är på jobb, loui sover, vincent och filippa sover oxå eftersom dom ska upp på dagis/fritids imorgon och nathalie och cerine är nere hos grannen.

Jag har precis skrivit färdigt en uppgift i spec pedagogiken som jag ska redovisa imorgon om jag får så nu ska jag slänga på en rulle som får avsluta dagen.  Såg robocop igår och den va väl sevärd men det hade jag inte tyckt om det inte varit för att J hade varit med i den.  Bra kämpat/gjort vännen!!!

See ya


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar