Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 26 juni 2014

Kaos

Idag har det varit en likadan dag som  det var igår, då allt som kan går fel.  Å inga kort har blivit tagna då jag varit på språng hela dagen.
Vaknade kvart i nio, vi ska upp sex egentligen. Skyndade oss med alla morgon bestyr innan J lämnade på dagis, jag skulle gå direkt till skolan ja men på vägen ringde tandläkaren upp eftersom jag ringde dit det första jag gjorde. Dom hade en tid över tjugo i elva så ingen ide att knata upp på skolan för att gå direkt igen ju så jag strosade runt på stan lite. In på AF som hade skickat en kallelse vilket visade sig vara fel och ja där tog det väl fyrtio minuter så innan jag var klar där så var det dags för tandis. Usch jag börjar alltid med att berätta att jag har tandläkarskräck så dom vet vad dom har att göra med. Gick dock bra då dom bände bokstavligen upp tandköttet för att få plats med en bakteriedödande tuss mellan tandköttet och visdomstanden. Har aldrig haft problem med visdomständerna förut men nu hade jag lyckts fått inflammation i tandköttet bakom.  Du jag kan säga att mina tårar sprutade, jag som inte ens kunna äta riktigt å nu skulle dom in med en tång å tuss där...................näe fy fan så int det gjorde men bättre är jag så det var värt mödan!!!! Tack snälla tandläkaren för att du trollade bort mitt onda och jag bara fick betala 398kr för det.

Gick upp på skolan och där satt alla och kollade på film, dom hade gått igenom saker som vi redan har gått igenom tidigare så jag hade inte missat så mkt.  Filmen hade jag redan sett så det kändes som om jag lika gärna hade kunnat stanna hemma ist men men .......................

 
Gick hem och lämnade väskor m.m. och hämtade kidsen på dagis och fritids.
Tog med mig Cerine på stan för att hämta mediciner till alla typ...................åh vilket strul därå.
Jag skulle hämta insomningsmedicin till filippa. Läkaren hade ökat dosen för henne så han hade skickat in ny licens för den men apoteket hade inte skickat in den för granskning och godkänning till läkemedelsverket så jag fick inte ut den medicinen men däremot så hade hon fortfarande licens på en mindre dos men dock inget recept på den styrkan så det blir att ringa imorgon så BUP får skriva ut den mindre styrkan som hon får ha så länge tills den nya licensen har trädit i kraft.
Skulle även hämta medicin till J då han verken hinner eller vill gå dit. Men hans medicin hade dom inte hemma så den fick vi beställa.
Det jag faktiskt fick ut va concerta till cerine och filippa. Det som var viktigaste va medicinen till J och insomnings medicinen till Filippa.....................kul NOT!!!!
Ajja vi hade den nästa vecka förhoppningsvis iaf.

Tog en middag bara jag å cerine på vägen hem, måste ju få lite egen tid med dom ibland å.

Nu har kidsen somnat förutom cerine som är ute och Nathalie som är i gävle och J är på jobbet som vanligt.
Imorgon får jag inte sov över för då ska jag jobba på dagis igen, love it!!!

Nä nu ska jag slå på nån bra rulle så man ka sova sen.


See ya 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar